A keresőoptimalizálás megfizethető.
Ha számba vesszük, hogy egy frissen gründolt vállalkozásnak, mely mögött nem áll tőkeerős tulajdonos, milyen lehetőségei vannak a reklámpiacon, nos, akkor a minimum, amit itt elmondhatunk, az az, hogy eléggé behatároltak. Persze nem szabad csak kizárólag offline marketingben gondolkodni! Ha online szeretnénk promózni, a havidíjas keresőoptimalizálás lesz az a metódus, amivel kezdenünk kell az online marketinges támadásunkat. A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimalization, azaz SEO) arra szolgál, hogy úgy hozzon ismertséget a honlapnak, hogy az nem hagyományos reklámeszközökkel van elérve. Magyarul: nem arról van szó, hogy plakáton, újságban lesz hirdetve az oldal; sőt, nem is lesz hirdetve! A keresőoptimalizálás ugyanis arról szól, hogy a megbízó oldalát egy szakavatott team a Google keresési listáján hozza előrébb, ott verekszik ki neki előkelő helyet bizonyos keresőszavakra, így amikor valaki rákeres egy ilyen szóra, akkor a listán immáron jóval előrébb lesz az ügyfél honlapja, mint volt az optimalizálást megelőzően. Így olcsón juthat a weboldal tulajdonosa nagyobb ismertséghez, több látogatóhoz, nagyobb bevételhez. A SEO tehát így éri meg, ezért éri meg a megrendelőnek.